Het is zover! Eindelijk mag ik het dan ook meemaken. UPC. In de post zat een brief van UPC waarin stond dat ik mijn rekeningen niet betaal. Nooit een rekening gezien, maar goed. En dat ik snel moet aangeven dat ik woon waar ik woon (?!) omdat ik anders per maart wordt afgesloten. Maar mijn televisie doet het nu al niet. Dus klantenservice bellen, a 0,10 EUR per minuut. Dan krijg je eerst de stem van de directeur ofzo, die vraagt of ik mee wil doen aan een onderzoek naar de dienstverlening van UPC. Alsof ik daar iets zinnigs over zou kunnen zeggen voordat ik de klantenservice heb gesproken!
Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad, die nog even een en ander na moest gaan vragen (‘ze hebben hier een en ander veranderd’) en me dan terug zou bellen. Which he just did. Of ik al een wandkastje had. Ja natuurlijk heb ik dat, tot vorige week had ik gewoon beeld. ‘Oh ja, dat zei u al’.
Uiterlijk woensdag krijg ik weer signaal. :/